duminică, 4 noiembrie 2012

DiskMax -Program de optimizare Windows!

DiskMax- este un program gratuit de curățire  puternică și de performanță-Aplicație Windows de optimizare. Descărcați-l și rulați-l doar o dată-diferența va fi imediat vizibilă.
Aplicațiile se vor lansa mai repede, fișierele se vor deschide mai repede, jocurile vor rula mai bine. Rularea DiskMax din timp în timp,se recomandă să vă mențină sistemul în formă.Chiar dacă sunteți un utilizator avansat. DiskMax va fi util pentru oricine din moment ce automatizează toate sarcinile necesare pentru a menține sistemul dvs.curat și rapid,lasându-vă să vă bucurați de o experiență complet nouă! Dacă observați că se pune problema de licență mai la toate programele, încerc să vă arăt doar cele Free care aveți voie și cele portabile,să nu încălcăm legea și drepturile de autor! Îl puteți descărca și testa urmând linkul: http://www.koshyjohn.com/software/diskmax/


2 comentarii :

Velo spunea...

Multumesc pentru program, nu stiam de el dar am sa incerc daca tot il lauzi, sunt curios cum o sa-mi mearga dupa. Folosesc Windows 7

Costin spunea...

L-am instalat dar nu am vazut mare diferenta dupa ce am dat optimizare si programul nu a mai fost upgradat de anul trecut

>