miercuri, 22 februarie 2012

Cum alegeți când schimbați bateria sau încărcătorul la laptop?

Exemplul meu: *Dell Baterie Originală->4080 miliamperi li-ion 
 ->Încărcător90W->Model:HA90PE 1.00 REV:A03 Inpout:100-240V,
50-60-HZ,1,5A Outpout-19,5V Aproximativ(semnul)4,62A.PA-3E Family

 -Compatibil Baterie Dell->5200 miliamperi-LI-ION-11,1V  ->Încărcător laptop Compatibil Dell Inspiron N 5010:Inpout:100-240V Outpout 19,5V-3,34A-Putere:65W Dimensiune Mufa:7,4*5.0 mm-PIN ID *"Nu scrie nicăieri la vânzarea bateriilor compatibile-că pot fi incompatibile incărcătoarele  cu cele originale!"(Am achiziționat bateria din foto și nu se încărca decât 45%-și am returnat-o) Nu era de vină încărcătorul cum sugerea vânzătorul- După schimbare am nimerit una OK să mi-o  încarce încărcătorul:încarcă mai greu că e mai mare și ține mai mult (Dacă doriți una cu 9celule are 6600Ma-Atenție că sunt mai mari și fizic!) Asta dacă alegeți compatibil-și nu original anumite baterii și încărcătoare și-n plus dacă le  comandați la online,s-ar putea să vă duceți personal la ei să remediați inconvenientele...etc.De obicei și garanția este mai mică la cele care nu sunt originale și noi le alegem datorită prețului și  le luăm dacă nu găsim originale.Mai bine le încercați înainte să n-aveți Surprize:Mai multă atenție-mai puține drumuri!
>