miercuri, 2 noiembrie 2011

USB write protect-Protecție stikuri USB !

"the disk is write protected."
Memory sticul  este protejat la scriere. Menționez faptul că butonul de blocare este deschis.(Vezi foto-Buton stânga SD) Ați încercat să îl formatați și nu a mers.Ați încercat și pe alte calculatoare,aceeași problemă.Ați încercat toate sistemele de operare (Win'98, ME, XP,7) și nimic.
Rezolvare problemă:
*Poate că s-a stricat butonul de blocare...
*Poate s-a mișcat fără să vă dați seama butonul de pe lateral la stikul SD
*Sunt stick-uri foarte mici, care au pe lateral un fel de buton cu ajutorul căruia glisai în afară mufa USB, și care clipocea roșu când era activitate pe sistemul de fișiere de pe stick.Șmecheria ca să le deblochezi era să glisezi până la capăt mufa, apoi, ținând mufa, să tragi butonul spre înapoi (ca și cum ai vrea să glisezi înapoi mufa în stick) - rezultatul era deblocare write-protect-ului.*UN Program FREE care înlătură-închide/deschide protecția la sciere:UsbWriteProtect.*Sunt programe FREE care pot înlatura o serie de defecțiuni cum ar fi:
-CheckUDisk 5.0
-Repair_v2.9.1.1
-Formatter2.9.1.8A
-Online recovery
Puteți downloada-descărca FREE acest pachet de programe:
http://fisierulmeu.ro/60YDC3E15PJK/Programe-USB-write-protect-zip.html

2 comentarii :

axelluny spunea...

Mulțumesc foarte mult pentru setul de programe cuprins în această arhivă.După ce am încercat absolut toate programele obținute din diverse recomandări a venit și rândul lui Formatter 2.9.1.8 care s-a apuc de treabă ,dar nu o mai termina.Am extras stick-ul USB iar la reintroducere windows-ul mi-a cerut formatarea stick-ului.Astfel am scăpat de belea.Precizez că pe Flash-ul respectiv erau 2 viruși un kido și un autorun dar era protejat și cu parolă la scriere.

Anonim spunea...

> Am vrut doar sa va spun ca exista muuult mai bun Software pentru protectia USB-stick! Foarte bine protejeaza si e gratis. " MCShield "
http://www.mcshield.net
-Eu il folosesc de cativa ani si foarte bine ma protejat. Chiar din cauza ca nevasta imi este profesoara de informatica (liceu) si imi aducea zilnic tot felul de virusi periculosi (autorun) din reteaua scolara. Inainte de a folosi acest program am fost obligat sa formatez calculatorul tot la doua luni.
Acum folosesc obligatoriu acest Software MCShield si des imi neutralizeaza de pe stick tot felul de insecte pagubitoare pentru Windows.
- - Am incercat multe USB protecti cum ar fi BitdefenderUSB sau PandaUSB si altele insa acestea numa vaccineaza stickurile cu(autorun.inf) nimic mai mult. Nu detecteaza, nu neutralizeaza si nu sterge virusi daca intra cu anumite programe (folder) in USB-flashul tau :)

>