sâmbătă, 15 octombrie 2011

*Program pentru șters ID-ul meu de Yahoo Messenger !

E vorba despre un mic program,cu ajutorul căruia îmi pot șterge ID-ul meu de Yahoo Messenger,din lista cuiva. Sunt persoane care mă deranjează,și vreau să-mi scot ID-ul meu din lista acelor persoane.Se numește Denny a Buddy. Dacă îl folosești în timp ce persoana din lista căreia vrei să te ștergi e online,îi va apărea un mesaj care îi spune că vrei să te ștergi din lista ei și o întreabă dacă vrea să te păstreze totuși în Address Book. Dacă persoana respectivă e offline în momentul acela, atunci te ștergi de la ea din listă fară urmă.(când sunt mai puțini online-noaptea!) Download-Descarcă:   
http://fisierulmeu.ro/57NNTUUOMR35/Yahoo-Deny-a-Buddy-v3-1-Program-pentru-sters-ID-din-lista-cuiva-de-mess-rar.html
>