duminică, 9 octombrie 2011

*Criza financiară și țigările.

CEL MAI SIMPLU SĂ POȚI SĂ TE LAȘI DE FUMAT! CUM? VOINȚA numai Și restul nimic-Întradevar la început e foarte greu:-Exemplu meu :După 26 de ani de fumat încontinu-cu tentative vagi de lăsare,cred că în ultimii 2 ani înainte să mă las am folosit substitute ca:picături,Nicorete-gumă de mestecat, etc...nimic(chiar când am reușit mi-au rămas acestea)Vine-îți impui ziua Definitivă și totul sau nimic-Prima saptamână eram în stare să rod urechile trecătorilor,care-i vedeam fumând-apoi liniște.Dorința fizică dispare în două săptamâni poate și mai repede ,dar rămâne ceva"la pisic-psihic"și după un an și jumătate-tot mai visez câteodată că m-am apucat iarași de fumat-Cea mai tare motivație acum aproape după doi ani:
"AȘ FUMA DAR SUNT PREA SCUMPE ȚIGĂRILE !" Exemplu:Când fumam mai la început costau cât o pâine și acum costă cât 11 pâini.Criza Monseour-și să nu devin "Lupul moralist" și să spun că a fost o boală,dar m-am vindecat-Eroare:"Niciodată nu știm dacă nu vom fuma din nou-motivele ni le găsim singuri !"Suntem mai expuși ca cei ce n-au fumat niciodată!Și când apar unele probleme și trebuie să tăiem de undeva suntem obligați să renunțăm la câte ceva:un pachet pe zi înseamnă în jur de 350 ron pe lună și 4200 pe an-se adună și cel mai important numai tușesc dimineața-și sunt multe de spus.Citez pe Margineanu întrun interviu"Lumea trebuie să înțelegă și să se lase de fumat înainte să se îmbolnavească!" Dobrin la ultimul interviu"Dacă știam că voi muri din cauza fumatului nu mai fumam niciodată!"
"Sunt 24 ore într-o zi iar într-o ladă de bere sunt 24 de sticle. Întâmplare sau nu ?Cine bea un pahar devine un Nou OM. Devenind un alt  OM, are și el dreptul la un pahar Nou !"*Fumatul dăunează grav sănătății celor din jur !

1 comentarii :

Forum dintoate spunea...

Hai bre...chiar aşa ?...

>