vineri, 5 august 2011

Înjurături delicate!!!

O zi fară Dvs. e ca o lună de concediu.Dacă v-am jignit, am savurat-o.Dvs. reușiți să faceți pe cineva să aprecieze liniștea.Fiecare trebuie să existe, dar de ce tocmai Dvs.?De ce nu mergem noi doi undeva unde poate fiecare să fie de unu' singur?Am avut o seară foarte placută. N-a fost seara asta, dar nu mă vait.S-a sinucis candva cineva din familia Dvs.? Nu? Cum ar fi?Bancul pe care vi-l voi spune acum e așa de bun ca va pică țîțele...oh,dar văd că îl cunoașteți deja...Nu v-au rugat niciodată parinții să fugiți de-acasă?Eu nu uit niciodată un chip, dar în cazul Dvs. o sa fac o excepție...Oare este astazi o zi deosebită sau sunteți de obicei așa de tampit??Data viitoare cand ai de gand să-ți arunci țoalele, nu te dezbraca.Nu, eu nu aud rău...vă ignor numai.Vă rog să nu vă mișcați! Aș vrea să vă uit așa cum sunteți...Sunteți într-adevar un argument convingător pentru paturi separate.Tu ai arăta foarte bine în ceva lung,curgător...Amazon,Nil,Dunăre... 
Sunteți la fel de binevenit ca și telefonul care sună în timpul sexului!
>